воскресенье, 23 февраля 2014 г.

ფორმების შექმნა

გაკვეთილის თემა
ფორმების შექმნა
სწავლების საფეხური
დაწყებითი, 6 კლასი
მოსწავლეთა პროფილი 
35 მოსწავლე
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
ტექსტური რედაქტორის გამოყენებით    ფორმების შექმნა.
გაკვეთილის მიზნები/შედეგები
 მოსწავლემ გამოიყენოს ტექსტური რედაქტორი და შექმნას სვადასხვა სახის ფორმებიმოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.
წინასწარი ცოდნა
მოსწავლეებმა იციან ტექსტურ რედაქტორში ტექსტებთან მუშაობა,
 ტექსტის აკრეფა  და დაფორმატება
შეფასების საგანიპროცედურები
მოსწავლეები შეფასდებიან განმსაზღვრელი შეფასებით.
სასწავლო მასალა და
ტექნიკური რესურსები
კომპიუტერი, პროექტორი, სახელმძღვანელო, დაფა
გაკვეთილის მსვლელობა/
საკლასო მენეჯმენტი
საორგანიზაციო საკითხები. /2 წთ/
 Aფაზა (გამოწვევა) /15 წთ/
მოსწავლეებს ვთხოვ იმუშაონ წყვილებში და გაეცნონ ინფორმაციას   
 სახელმძღვანელოდან
კითხვა პასუხებით მივდივართ ახალ მენიუს- developer გამოყენებით, მის  მნიშვნელოვან ფუნქციაზე.
B   ფაზა (შინაარსის რეალიზება)-15 წთ
მოსწავლეებს ვთხოვ წყვილებში შეასრულონ დავალება, კერძოდ, გამოიყენონ სახელმძღვანელო და შექმნან ანკეტის ფორმა. 
C  ფაზა (გამთლიანება)- 6 წთ
ვიძახებ სასურველ მოსწავლეს , რომელიც პროექტორის დახმარებით
იმეორებს მიცემულ დავალებას. 
მასწავლებელი ახდენს დავალების  შეჯამებას, აკეთებს დასკვნებს,
 ვაწყობ დებრიფინგს: რა ვისწავლეთ, რაში გამოგვადგება
 ეს კომპეტენციები.
 ვაძლევ  საშინაო დავალებას: შექმენით სამ კითხვიანი ტესტი სამი სავარაუდო პასუხით.
ვაფასებ მოსწავლეებს წინასწარ გაცნობილი შეფასების სქემის მიხედვით.

რიტერიუმები
1-2 ქულა
3-5 ქულა
6-8 ქულა
9-10 ქულა
ტექსტური რედაქტორის გამოყენება
ვერ იყენებს ტექსტური
რედაქტორს
უჭირს ტექსტური
 რედაქტორის გამოყენება
იყენებს  ტექსტური რედაქტორს სხვისი
დახმარებით
სრულად იყენებს ტექსტურ რედაქტორს
აქტიურობა/
ჩართულობა
არ ისმენს და არ არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში
ვერ აქტიურობს,
 მაგრამ სუსტად მაინც ასრულებს დავალებას კომპიუტერში
ნაწილობრივ აქტიურობს და არასრულყოფილად ასრულებს
 დავალებებს
აქტიუროდ,
 პასუხობს დასმულ კითხვებს და სრულყოფილად ასრულებს
 მიცემულ 
დავალებას


Комментариев нет: