понедельник, 3 февраля 2014 г.

სარჩევი

გაკვეთილის  თემა
სარჩევი 
სწავლების საფეხური
დაწყებითი საფეხური, VI  კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა
30  მოსწავლე
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
მოსწავლეები ისწავლიან სარჩევის გაკეთებას ტექსტურ რედაქტორში,
 ამავე დროს გააცნობიერებენ რამდენად მოსახერხებელია სარჩევის 
გამოყენება  დიდი  მოცულობისოკუმენტებზე მუშაობის დროს.
გაკვეთილის მიზნები,
შედეგები
ის ტექნ.   VI.1  აფასებს ციფრული  საშუალებების შესაძლებლობებს
 და ადეკვადურად შეარჩევს ციფრული საშუალებების ცნებებს
ობიექტებისა და პროცესების გამოსახვისას.           
წინასწარი ცოდნა
მოსწავლეებმა იციან ტექსტურ რედაქტორში ტექსტებთან მუშაობა,
 ტექსტის აკრეფა დადაფორმატებააგრეთვე გრაფიკულ ელემენტებთან
 მუშაობაკომენტარის, ჰიპერბმულის, სქოლიოს გამოყენება.
შეფასებ
მოსწავლეები შეფასდებიან განმსაზღვრელი შეფასებით.
 ტექნიკური რესურსები
 30 კომპიუტერი, პროექტორი, დაფა, სახელმძღვანელო, ინტერნეტი
გაკვეთილის 
მსვლელობ
საორგანიზაციო საკითხები.(2 წთ)
Aფაზა გამოწვევა:(10 წთ) პროექტორის გამოყენებით ვუჩვენებ შესავსებ ცხრილს და ვპასუხობთ კითხვებს:  რა ვიცით, რა გვინდა ვიცოდეთ, რა გავიგეთ.  
B ფაზა: დავალება (25 წთ). მოსწავლეებს ვთხოვ მოძიონ მასალა ვაჟა-ფშველას შემოქმედებიდან  და ტექსტურ რედაქტორში მოამზადონ ბროშურა.
  მოსწავლეებს მუშაობისას ვუხსნი, თუ  გორ  უნდა  მოუყარონ  თავი  ამ  მოძიებულ  მასალას. როგორ გამოიყენონ უკვე ნაცნობი ცნებები. რისთვისაც იყენებ პროექტორს, ტექსტურ დოკუმენტში აჩვენე ნაბიჯ-ნაბიჯ  როგორ  ხდება სარჩევის გაკეთება.  
C ფაზა: შეჯამება და შეფასება   (4წთ). ვავსებთ ცხრილის ბოლო სვეტს- რა გავიგეთ.  მოხდება ბავშვების განმსაზღვრელი შეფასება,
ასახელდებიან  საუკეთესო მოსწავლეები

Комментариев нет: