გაკვეთილის თემა
|
სარჩევი
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი საფეხური, VI კლასი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
30 მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
მოსწავლეები ისწავლიან სარჩევის გაკეთებას ტექსტურ რედაქტორში,
ამავე დროს გააცნობიერებენ რამდენად მოსახერხებელია სარჩევის
გამოყენება დიდი მოცულობის დოკუმენტებზე მუშაობის დროს.
|
გაკვეთილის მიზნები,
შედეგები
|
ის ტექნ. VI.1 აფასებს ციფრული საშუალებების შესაძლებლობებს
და ადეკვადურად შეარჩევს ციფრული საშუალებების ცნებებს,
ობიექტებისა და პროცესების გამოსახვისას.
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეებმა იციან ტექსტურ რედაქტორში ტექსტებთან მუშაობა,
ტექსტის აკრეფა დადაფორმატება, აგრეთვე გრაფიკულ ელემენტებთან
მუშაობა, კომენტარის,
ჰიპერბმულის, სქოლიოს გამოყენება.
|
შეფასება
|
მოსწავლეები შეფასდებიან განმსაზღვრელი შეფასებით.
|
ტექნიკური რესურსები
|
30 კომპიუტერი, პროექტორი, დაფა, სახელმძღვანელო,
ინტერნეტი
|
გაკვეთილის
მსვლელობა
|
საორგანიზაციო საკითხები.(2 წთ)
Aფაზა გამოწვევა:(10 წთ)
პროექტორის გამოყენებით ვუჩვენებ შესავსებ ცხრილს და ვპასუხობთ
კითხვებს:
რა ვიცით, რა გვინდა ვიცოდეთ, რა გავიგეთ.
B
ფაზა: დავალება (25 წთ). მოსწავლეებს ვთხოვ მოიძიონ მასალა ვაჟა-ფშველას შემოქმედებიდან და ტექსტურ რედაქტორში მოამზადონ ბროშურა.
მოსწავლეებს
მუშაობისას ვუხსნი, თუ როგორ უნდა მოუყარონ თავი ამ მოძიებულ მასალას. როგორ
გამოიყენონ უკვე ნაცნობი ცნებები. რისთვისაც ვიყენებ პროექტორს, ტექსტურ დოკუმენტში ვაჩვენებ ნაბიჯ-ნაბიჯ როგორ ხდება სარჩევის გაკეთება.
C
ფაზა: შეჯამება და შეფასება (4წთ). ვავსებთ ცხრილის ბოლო
სვეტს- რა გავიგეთ. მოხდება ბავშვების განმსაზღვრელი შეფასება,
დასახელდებიან საუკეთესო მოსწავლეები
|
ქ. თბილისის მე-11 საჯარო სკოლის კომპიუტერული ტექნოლოგიების მასწავლებელი
понедельник, 3 февраля 2014 г.
სარჩევი
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий