вторник, 7 января 2014 г.

სანიშნო.ჰიპერბმულები

გაკვეთილის  თემა
სანიშნო, ჰიპერბმული ტექსტურ რედაქტორში 
სწავლების საფეხური
დაწყებითი საფეხური, VI  კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა
30  მოსწავლე
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
მოსწავლეები ისწავლიან ჰიპერბმულის გაკეთებას ტექსტურ რედაქტორში,
ამავე დროს გააცნობიერებენ რამდენად მოსახერხებელია ჰიპერბმულის
 გამოყენება დიდი მოცულობის ოკუმენტებზე ან ერთდროულად რამდენიმე 
დოკუმენტზე მუშაობის დროს.
გაკვეთილის მიზნები,
შედეგები
ის ტექნ.   VI.1  აფასებს ციფრული  საშუალებების შესაძლებლობებს და
 ადეკვადურად შეარჩევს ციფრული საშუალებების ცნებებს, ობიექტებისა 
და პროცესების გამოსახვისას.                             
ის ტექნ. VI.3  იყენებს ისტ- იდეებისა და ინფორმაციის ორგანიზებისას.           
 ის ტექნ.  VI.4 იყენებს საკომუნიკაციო საშუალებებს იდეების,ინფორმაციის 
და ციფრული მასალის გასავრცელებლად და მონაწილეობს ერთობლივ პროექტებში.
წინასწარი ცოდნა
მოსწავლეებმა იციან ტექსტურ რედაქტორში ტექსტებთან მუშაობა, ტექსტის აკრეფა
 და დაფორმატება, აგრეთვე გრაფიკულ ელემენტებთან მუშაობა, ნავიგაცია
 ინტერნეტში, ელ-ფოსტის გამოყენება, ფლეშ-ბარათის გამოყენება.
შეფასებ
მოსწავლეები შეფასდებიან განმსაზღვრელი შეფასებით.
 ტექნიკური რესურსები
 30 კომპიუტერი, პროექტორი, დაფა, სახელმძღვანელო
გაკვეთილის 
მსვლელობ
საორგანიზაციო საკითხები. ჯგუფების წარდგენაგავლილი მასალის გამეორება,
კითხვა-პასუხი (10 წთ) ვაკეთებ კომენტარ (4წთ)
თვითოეულ ჯგუფს მოტანილი აქვს ელ-ფოსტით ან ფლეშ-არათით  წინასწარ 
 დავალებული  მოსაძიებელი მასალა, უკვე აკრაეფილი  გამზადებული და გაფორმებლი
  რაფიკული  ობიექტებით ტექსტურ რედაქტორში.
  დავალებები ჯგუფებს:
 I  ჯგუფი : მსოფლიოს შვიდი საოცრება
 II ჯგუფი: საქართველოს დიდი ქალაქები
III  ჯგუფი : ცნობილი ქართველი მწერლები
VI  ჯგუფი:  ცნობილი ქართველი მხატვრები
  მოსწავლეებს უხსნი, თუ  გორ  უნდა  მოუყარონ  თავი  ამ  მოძიებულ  მასალას
  ჰიპერბმულის გამოყენებით ერთ დოკუმენტში (იგულისხმება ერთი ტექსტური დოკუმენტი), 
რისთვისაც იყენებ პროექტორს და წინასწარ გამზადებულ სლაიდშოუს, ამავე დროს
 ტექსტურ დოკუმენტში აჩვენე ნაბიჯ-ნაბიჯ  როგორ  ხდება  ჰიპერბმულის  გაკეთება. 
 ამის  შემდეგ  თითოეული   ჯგუფი  გაამზადებს ერთ დოკუმენტს ტექსტურ   რედაქტორში,   სადაც განათავსებენ  მოძიებული ინფორმაციის ჩამონათვალს, ჯგუფზე დავალებული
 შესაბამისი თემატიკის მიხედვით.  რადგან  ჰიპერბმული  კეთდება,  როგორც  ტექსტზე,
  არეთვე გრაფიკულ ობიექზეც   მოსწავლეები   ამ   ჩამონათვალს   გააკეთებენ   თავისი სურვილის მიხედვით თემის  შესაბამისად.შეფასება და შეჯამება(4წთ)
 მოხდება ბავშვების განმსაზღვრელი შეფასება.ასახელდებიან  საუკეთესო ჯგუფები

                           
კრიტერიუმი
დაბალი
 1-3 ქულა
საშუალოზე დაბალი 
4–5ქულა
საშუალოზე მაღალი 
6–7 ქულა
მაღალი
8-10 ქულა
ტექსტის აკრეფა
უჭირს ტექსტის აკრეფა
დახმარებით კრეფს ტექსტს
შეუძლია აკრეფა, მაგრამ ვერ ახერხებს ნავიგაციას ინტერნეტში
კრიფავს ტექსტს ათი თითის პრინციპით, დამოუკიდებლად მუშობს ინტერნეტში
რედაქტირება
ვერ ახერხებს დავალების შესრულებას
ნაკლებად ახერხებს რედაქტირებას
დახმარებით ასრულებს რედაქტირებას
წარმატებით ასრულებს რედაქტირებას
               









Комментариев нет: